söndag 3 januari 2010

Jaha så var det ett nytt år!
Nyårsafton tillbringade vi i S.vall tillsammans med Jimmy P, Emelie och några kompisar till dem.
Vi åt mycket god mat och hade det mest bara trevligt.
Annars har vi inte gjort så mycket.
Jocke har slutat snusa och är nu mer överaktiv än en speedad katt. Han är dock superduktig så det är bara att bita ihop och hejja på.

Jag har bestämt mig för att slippa se ut som en val så två dagar har jag nu varit ute på prommis och det har varit ytterst gynsamt för mig.
Nu ska det bli ordning på torpet. Nästa gång jag ska se ut som julegrisen är det för att det bor någon i magen och inte för att jag svalt ett halvt kilo godis flera gånger på kort tid.

En annan rolig sak är att jag har hittat en bra fototgraf som jag faktiskt ska anställa för att dels fota mig och sedan för att fota mig och Jocke tillsammans.
Det är en grej jag har velat göra länge. Ta fina kort på mig och Jocke tillsammans som vi kan rama in och ha uppsatta hemma.
Yay!

Ja en kort uppdatering var det där.
Nu ska jag titta på lite Supernatural med baby!

Hej så länge!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hi Jennie,
I hope you had a wonderful Christmas. We had a wonderful time with our family. Say hello to your parents for me.
Lots of Love,
Kathy