fredag 15 januari 2010

Jag har börjat jobba halvtid.
Det känns mycketr mysko. Trots att det är första veckan så känns det annorlunda.
Jag jobbar numer måndag-onsdag. Sedan är man ledig från onsdag klockan 14 till måndag 07,30.
Det är då jag ska sitta och vara akademisk och plugga en massa. Det måste jag faktiskt säga att jag gör också.
Har nu läst två av böckerna och skrivit sammanfattning på dem. Idag ska jag hämta sista boken och läsa klart den. Är till och med imponerad av mig själv. Brukar annars vara den som sitter och grinar sista dagen för att jag inte hunnit läst eller skrivit klart, men även Jennie kanske håller på att bli stor?

Annars har jag ett möte i Ångest idag klockan 15 innan det är riktig helg.

På lördag ska jag ha middagsbjudning här. Det ska bli roligt. Jag ska ordna tre-rätters middag. Vad jag ska bjuda på kan jag inte skriva då middagsgästerna kan läsa. Det ska ju bli en överraskning. Kan återkomma med den saken efter lördag.

Nu ska jag ta och se om darling på övervåningen vill vakna så jag får i mig någon frukost idag.

Hej så länge!

1 kommentar:

hihi sa...

Hej.. hoppas ni har en trevlig lördag med gooood mat.. Kram från Mary