tisdag 26 januari 2010

Snoret rinner och jag har blivit förkyld.
Det känns ju sådär måste jag säga.
Skulle åka och hälsa på Mallibrallan med familj på torsdag, men är jag snorig så blir det inget av med det. Vill ju inte smitta familjen och lilla nya stjärnan som är så liten.
Vaknade strax innan 8 imorse. Täppt som bara den. Vaknade liksom med att jag var tvungen att dra ett djupt andetag. Suck.
Gick upp och satte mig vid datan och skrev på mitt arbete till skolan sedan skickade jag lite mail innan det var dags att äta frukost.
Jocke började jobba 6 så han är inte hemma.

Funderar på att försöka mig på en nya outfit för min blogg, men vi får se vad det blir av det hela.

Hej så länge!

1 kommentar:

mallibrallan sa...

Åh nej! Ja det blev så iallafall? Du som trodde att du hade klarat dig. Se nu till att bli frisk, men vi finns ju kvar, du får komma när du är frisk...

Kramar