onsdag 27 januari 2010

Här är det nysfest 2010.
Jag nyser och nyser. Overall är rekordet just nu 7nysningar på rad. Dagens är 5 på rad. Jag kan liksom inte sluta.
I övrigt är är det vattenfall i hela ansiktet. Rinner utan avbrott i näsan och ögonen. Ser nog ut som jag sitter och gråter. Kan heller inte dra upp snoret i näsan och inte heller lyckas snyta ut allt så Jennie går med dropp-stoppar-tussar i snoken. Ser roligt ut, men vad gör man?
Jag vägrar sjuka mig för detta. Jag känner mig dassig, men inte sjuk sjuk.
Slutar ju 14 idag sedan är det ledigt till fredag så det ska nog gå bra.

I övrigt blir jag trött på att jag inte kan träna, men av någon anledning brukar jag bli såhär när jag börjar träna. de första veckorna blir jag dunderförkyld. Tränar en vecka, är sjuk en vecka och så vidare. Jag ska inte ge upp i alla fall. Bara att hejja på.

Jag hoppas på en lugn och skön dag. När jag kommer hem ska jag nog ta och skriva en matlista för nu ska det åkas och storhandla. Jajamensan!
Jag älskar att storhandla. Gå runt på Ica Maxi och mysa bland alla varor.
Kan lätt strosa omkring en timme och inte köpa något förutom det som står på min långa lista.
sån är jag.
Nu ska jag jobba.

Hej så länge!

1 kommentar:

Jenny sa...

Älska storhandla jag med :)

Krya på dig, så kan vi ses snart nån dag! :)
kram