måndag 18 januari 2010

Idag får jag klappa mig själv på axeln och säga Duktiga Jennie!
Jag jobbade 7,30-16,30.
Åkte direkt hem och ordnade middag till mig själv.
Åt den helt ensam och tyckte det var det tråkigaste i världen. Jocke jobbar idag första dagen på sitt nya jobb och blir borta hela kvällen.
När jag diskat undan middagen klädde jag om och tog på mig äkta gå ut skorna sedan traskade jag bort till Svärmor och lånade ett stycke hund.
Jag och liten vovve gick på prommenad i 45minuter. Det var riktigt skönt att komma sig ut.
När vi kom tillbaka bjöd svärmor på oboy (den mörka varianten) och havresmörgås.
Gottit var det.
Nu är jag hemma igen och nyduschad.
Nu ska jag bara sitta här, se på tv och längta tills Jocke kommer hem.

Hej så länge!

1 kommentar:

Mary sa...

Ja kan skicka upp en hund om du vill ha ha.. åå vad vi saknar dig.. Hoppas vi kan komma till sommaren.. (om de inte finns någo jobb hihihi)
kram Mary