söndag 6 december 2009

50 frågor om dig och din flickvän! (av Jocke)
Du är tillsammans med? - Jennie W!
Och varför det? - För att hon är söt och underbar :)
Hur träffades ni? - well först på skolan när lillsyrrans klass hade "julfest", och sen var det visst juldagen.
När blev ni tillsammans - midsommar är väl det officiella datumet ;P
Kände ni varandra innan ni blev ihop? -jorå! i en hel massa år.
Hur gammal är hon? - 28 mogna år (hehe).
Älskar du henne? - något oerhört.
Har du slagit henne? - ja, i tre i rad.
Har du roligt med henne? - every day.
Skulle du kunna bo med henne? - det gör jag redan.
Beskriv henne med tre ord? - vacker, rolig och underbar.
Har du gjort ett sugmärke på henne? - ofcourse.
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? jättelänge :)
Får hon dig att skratta? - ja hela tiden.
Säg ETT ord hur du känner för henne? -liebe :)
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - skräckliga mest, och en och annan rolig med.
Får du fjärilar i magen när du ser henne? -ja
Vad är det finaste du fått av henne? -min tattuering tror jag nog jag väljer.
Har ni samma humor? - verkligen inte.
Planerar ni framtiden ihop? - ja :)
Skulle hon bli en bra mamma? - definitivt, kanske lite blödig :P
Vad gjorde ni senast ni träffades? - pussades.
Vad gör hon när hon inte är med dig? - jobbar.
Är du svartsjuk på andra killar? - nej, hon får mig att känna mig trygg.
Har ni bråkat nångång? - haha ja.
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande?- nepp.
Skulle du kunna vara otrogen? - verkligen inte.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 3 dar i believe.
Har ni samma åsikter om saker? - en del, en del inte.
Vem håller i fjärrkontrollen? - den brukar ligga i soffan hoppas jag. jag bestämmer INTE kanal!
Går ni ut ofta? - nä inte min grej rikitgt :)
Har ni samma musiksmak? - nja.. ibland, men hon lyssnar på mycke skit också.
Är hennes familj trevlig? - jajemen :)
Är hon romantisk? - ja det tycker jag allt.
Stöttar hon dig med dina drömmar och mål? -jag har inga :P
Har hon någon fobi? - haha massor, hår bl.a
Tränar hon? - nja hon försöker.
Är hon djurvän? - mm.
Kan hon sjunga? - ingen sjunger lady gaga lika bra som min baby i bilen.
Spelar hon något instrument? - nä inte nu iaf.
Kan hon laga mat? -ja. och hon är bra på det med :)
Är hon envis? - jo.
Tycker hon om att resa? - hehe nja. jag vet inte. det gör hon väl men hon längtar alltid hem också så det är svårt att säga,
Vad gjorde hon som fick dig att gapskratta sist? -antagligen när hon försökte dominansjucka på mig i köket.
Vad var det senaste hon sade till dig? - "inte skriva möna"

1 kommentar:

Malin sa...

hahaha stort leende på mina läppar när jag läste detta!