onsdag 24 juni 2009

Tjoho!!
Imorgon natt klockan 03,00 ska jag och J sätta oss i bilen och köra mot Götet!
Har längtat så sjukt mycket. Kommer ihåg att jag fick tjata hål i huvet på honom innan han gick med på att vi skulle åka.
Nu e vi som två barn som påminner varandra hela tiden om att imorgon är det faktiskt dags.
Förväntningarna är skyhöga.
Metaltown med Volbeat, Slipknot och Disturbed.
Liseberg med sina karuseller och allt annats koj man kan ta sig för inom de rosa staketen.
Hejja hejja!
Har faktiskt letat fram kameran så den får också följa med. Ska bara ladda batterierna.

Annars är det torsdag hela dagen imorgon. Detta innebär att jag ska åka till S.vall och träffa min Nagelfru A och göra mig rockig på naglarna. Sedan ska jag faktiskt köpa mig en ny dator. NU orkar jag inte vänta längre på försäkringsbolag, utbetalningar och bråk med det förbannade MediaMarkt.
Imorgon går jag in på Felgiganten och införskaffar mig en ny dator.
Jag ber till Gud och alla hans vänner att jag nu får en dator som fungerar och inte kommer med en massa problem.

Än så länge är det dock onsdag och jag har suttit i solen hela dagen. Nu ska jag fixa mig lite middag och sedan duscha.

Hej så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom ihåg att åka alla karuseller minst en gång för mig oxå :) *avis* Hoppas ni får det jätteskoj iaf. puss å kram /L

Annelie sa...

Rackarns vilken fin bild på dig! Hittade hit via några knapptryckningar o ville lämna ett avtryck :)