måndag 1 juni 2009

Ny månad, nya äventyr!

Igår var jag i sommarstugan hela eftermiddagen. Det var varmt så in i bombem.
Jag badade för första gången i sjön. 17grader var det, men svalkade så skönt.
På kvällen firade vi min älskade mammi på morsdag. Vi åt middag och tårta.

I helgen har det varit full ruller. Äventyrspedagogik på dagarna och egna äventyr på kvällarna. Har totalt sovit 8timmar på hela helgen. I lördags var jag chaffis till bror, Simon och Malin F till en liten håla. de skulle absolut dit på fest. Jag och J släppte av och frågade när de skulle hem.
Jo, men 2 stängde det så då ville de åka hem. Okej, då skulle vi hinna till S,vall och köpa burgare lagom till de skulle plockas upp igen.
När vi hunnit halvvägs ringer de och säger att det är stängt och de ville hem, men då fick de vackert vänta för nu skulle vi ha burgare. 1timme senare plockade vi upp dem och de fick åka hem. Vi var mätta i magen och de var frysna in i märgen.

Nu har jag även bokat hotell i Göteborg så natten den 25juni åker jag och J mot götet för Metaltown på fredag och Liseberg på lördag. Hejja hejja va roligt det ska bli.
Jag kommer vara som ett barn bland alla karuseller. Jag ska åka ALLT och köpa en massa glass och lotter.
Så ska jag få glo på Slipknot, Disturbed, Volbeat och en hel massa andra arga pojkar. Yay!

Annars är livet ganska harmoniskt just nu. En dag i taget gäller och det funkar fint för mig.

Nu ska jag gå upp och äta lunch med kidsen.

Hej så länge!

1 kommentar:

Mary sa...

fan vad nice att de blir Göteborg =0) vad kul !!
vi har också badat både i går och i dag.. vi saknar dig. Puss