måndag 15 juni 2009

1. Hur gammal är du om fem år?
32. Jösses va gammal man börjar bli....
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Har inte spenderat mer ön 2 immar med någon ännu idag. Men jag har haft date med diskmaskinen på jobbet ungefär den tiden.
3. Hur lång är du?
170cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg Vacancy 2 i lördags
5. Vem ringde du senast?
J
6. Vem ringde dig senast?
J
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Men du får ju ta på dig glasögonen så går det säkert bra.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag är ju sms-drottning så..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Varken eller.De bor dock illsammans och har varit förlovade i typ 43år
10. När såg du senast din mamma?
Igår när hon bjöd på chokladmousse.
11. Vilken ögonfärg har du?
Jag har mina två blå.
12. När vaknade du i dag?
05.07 vaknade jag av mig själv och kunde inte somna om.
13. Vilken är din favoritjulsång?
Kalle och hans vänner med Lars Vegas trio.
14. Vilken är din favoritplats?
Hemma i soffan eller i sommarstugan en solig dag.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Utomhus när det regnar och blåser.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett hus med den jag tycker om.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mina mardrömmar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Småskrattar mest hela tiden, men äkta asgarv var nog när jag tittade på Wipeout senast
19. Hur stor är din säng?
180cm
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en bärbar med trasig bildskärm så den har nu blivit en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag har pyjamas på mig.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4
23. Hur många landskap har du bott i?
2
24. Vilka städer har du bott i?
Sockholm. Byhåla är ingen stad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
I skor måste jag ha strumpor, men på sommaren går jag mest barfota
26. Är du social?
Oja. I love pople
27. Vilken är din favoritglass?
Vanlig vaniljglass med obo på.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Marängsvish tror jag allt.
29. Tycker du om kinamat?
Oja!! Fast mongoliskt har knyvkt förstalatsen ändå.
30. Tycker du om kaffe?
Njje. Så vuxen blir jag aldrig
31. Vad dricker du till frukost?
Oj. Det är olika beroende på om jag äter hemma eller ej. På jobbet blir det mjölk och juice. Hemma blir det fruktsoppa eller oboy.
32. Sover du på någon särskild sida?
Nä, vevar runt som en propeller i sängen.
33. Kan du spela poker?
Mjo, men vet inte om jag är bra på det.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Hell yeah!
35. Är du en beroendemänniska?
Beror kanske på vad det gäller. Har inte fastnat i nån dum ovana, men vissa bra saker kan jag gärna vara beroende av.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Yepp. Ulla P och jag delar samma dag!
37. Vill du ha barn?
Ja, tack! Helst fler än en.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Har läst tyska i fem år, men det var ju lönlöst för jag kan inte ett ord.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Oja. Hade klipplkort på ambulans när jag var liten. hade feberkramper.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Gissjön.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Ikea och kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
Jag äger några smycken av märket Snö of Sweden som jag fått av mamma och pappa.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Jag tittar aldrig på tv, men när jag gör jag gör det blir det kanske lite The Hills!
44. Kan du rulla med tungan?
Icke!
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner massa roliga människor. Kan inte säga nån speciell.
46. Sover du med gosedjur?
Nä, men brukar hålla om kudden när jag sover.
47. Vad har du för ringsignal?
Journey- Seperate ways(world´s apart)
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har kvar min dopklänning och lite skor
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Det står en Ica-påse i hörnet med lite rött på
50. Flirtar du mycket?
Icke. Jag vet inte hur man gör.
51. Kan du byta olja på bilen?
jodå. Bra tjej reder sig själv
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, men jag skulle förtjäna det den dag jag skulle få det
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Nummer 36 i Isfolket
54. Läser du dagstidningen?
Nej. det står aldrig nå roligt i dem
55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej. Jag har inte råd med sånt
56. Dansar du i bilen?
Jag dansar lite överallt så det gör jag säkert.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol stod på idag
8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hej tjej! Ring mig när du läser detta
59. När var du i kyrkan senast?
i fredags på skolavslutningen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Min mattelärare Roger
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka på Elins äng.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Det ni.....

Inga kommentarer: