onsdag 10 juni 2009

Idag har varit en bra dag helt och hållet!

Sov alldeles för länge. Åkte på jobbet till 11.30 och hade planering.
Vi pratade om höstens schema och lite vad jag kan tänkas få hitta på nu när jag inte kommer bli klasslärare. Det kommer nog bli bra. Jag kommer sakna mina ungar så fruktansvärt och jag kommer måsta gå in och pussa på dem ofta, men tyvärr blir de inte mina till hösten.

14 åkte vi ner till Ulla, som skall gå i pension på fredag. Hon bjöd oss på mat och det var så underbart gott. Kyckling och potatisgratäng. Kladdkaka till efterrätt.

15.30 var jag tillbaka på jobbet och plockade upp J. Vi drog till S.vall fär att skälla på MediaMarkt och det gjorde jag. Dumma, inkompetenta idioter är vad de är.
Nu ska min data lämnas in på en annan firma och jag får försöka få ut det på försäkringen.
Suck.
Vi åt på donken och J köpte en plusmeny så jag fick ett grönt glas. Det var så fint så.
Vill bara ha en ny data som absolut INTE är från det där stället.
Sedan var det dags att hitta en kofta att ha på studenten. Den jag hade tänkt köpa var såklart slut och paniken började infinna sig. Nu måste jag hitta en annan.
Hittade en superfin, men min plånbok var inte riktigt inställd på att köpa den.
Men vet ni vad. Jag fick den i present! Yay!
Jag var så glad så jag nästan grinade. Tack Tack Tack!

Efter allt åkande var det dags att fixa naglarna. De blev så sommarfina så.
Nu är jag hemma och ganska trött. Är lite hungrig även, men tror inte det är så bra att äta nu så jag hoppar det. Blir sängen istället.

En glad Jennie går till sängs.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anny sa...

Sommarfin var ordet :)

Längesen vi sågs gumman, så skönt att se dig o ha dig en stund!

HOPPAS ni kan komma på midsommar det vore så mysigt!! Fler av mina girls kommer också så jag vill vill vill vill att du kommer, det var så längesen vi partaaajjade tillsamman. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA????? :D