måndag 8 juni 2009

Nedräkningen har börjat.
På fredag är det skolavslutning.
Hejja hejja!
Känner att det är behövligt nu med sommarlov från kidsen.
Jag älskar mina ungar och jag tycker om mitt jobb, men det är faktiskt skönt att få komma ifrån lite.
Ska vara ledig halva onsdag och hela torsdag denna vecka.
På måndag inleder jag min mattants karriär igen. Samma som förra sommaren.
Har beställt all mat jag behöver.

Annars inte mycket att förtälja idag.
Jobbade till 13.30 och sedan gick jag hem. Somnade och sov i 1,5timme innan det var dags att ta tag i städnigen.
Har dammsugit och torkat golven.
Fixade middag och bjöd J på grillat från igår. Var lika gott idag.
Nu är jag faktiskt lite trött och funderar på om jag helt enkelt ska lägga mig i sängen och läsa lite bok innan det är dags att sova.

Hej så länge!

Inga kommentarer: