torsdag 4 juni 2009

Jag ska villigt erkänna att jag är fruktansvärt less på att sitta på golvet så fort jag ska data.
Bokstäverna blir större än mitt huvud på tv:n och jag får sockerdricka i fötterna.
Detta ska MediaMarkt få för!!

På onsdag ska i alla fall jag åka och skälla ut dem igen.
Då ska jag även öpa det sista till min skolavslutnings-stass och så ska nagelfru A göra mina naglöar sommarfina.

Nu ska jag ta och lägga mig. Ska upp jättetidigt imorgon.
Eftersom min bil är på verkstad så går jag till jobbet varje dag. imorgon börjar jag 6 och måste därför lämna mitt hem senast 05.35.

Hejja mig!

2 kommentarer:

Mary sa...

Bra där att du går till jobbet haha.. vad har hänt med bilen.. Puss och kram love you

Anny sa...

Ja det ska jag :) O nu var det LÄNGESEN :) Jag har bytt konto så få inte för dig att föra över några pengar nu innan du fått det nya numret!