söndag 21 juni 2009

Igår var det midsommardagen.
Jag gjorde inte många knop alls på dagen.
Åt en pizza med bror och Simon, fikade hos moster och åkte sedan hem och plockade lite.
Jag hade lovat bror att vara chaffis åt honom på kvällen så det var bara att göra sig klar för uppdraget.
Vid 21q kom J och vi satt och tittade på tv en stund innan bror ringde och ville åka.
Det var mycket folk ute och jag släppte av bror och hans kompisar.
Sedan drog jag, J och Ö(som oxå var chaffis) till S.vall. Vi köpte hamburgare och åkte sedan hem till L.
Jag köpte med en liten Flurry till henne. Hon blev så glad så...
Bid 1 var det dags att återvända och hämgta upp de som var ute på party.
Vi kom i säng vid 3. Var så otroligt trött

Imorse vaknade vi 11! Jag brukar inte sova så länge, men det var skönt.
Vid 13 blev gick vi hem till J där det bjöds på amerikanska pannkakor med sylt och sirap. Mumsit som bar aden.
Hann med en fika också innan det var dags för mig att gå hem och fixa middag.
Nu har jag varit hos mamma och planterat min rosenbuske och fått lite glass.

varit fint väder idag också. Har suttit ute mest hela dagen. Hoppas det håller i sig hela veckan.
Nu ska jag ta och läsa lite bok tror jag.

Hej så länge!!

1 kommentar:

Mary sa...

hej J. skönt att läsa att allt går bra och att du mår bra.. saknar dig.. hoppas vi ses snart.. Puss och Kram