onsdag 18 maj 2011

Nu var vi igång.
Jag drack mitt första mål i morse klockan 8. Grönsakssoppa.
Den smakade helt okej.
Fanny hade sovit hos oss så efter frukosten körde jag henne till skolan och gick sedan upp och satte mig och pluggade en stund. Kände att jag började få lite ont i huvudet så jag la mig bredvid pojkarna en stund och somnade.
Vaknade en timme senare med en sjuk huvudvärk. Jag mådde nästan illa och trodde ett tag att jag skulle kräkas.
Samtidigt kommer lilleman och är hungrig.
Jag tar honom och börjar amma och Jocke tömmer upp en flaska vatten till mig. Under tiden jag ammar, sätter jag i mig ½ liter vatten och mår genast lite bättre.
Nu ska jag försöka vara duktig och dricka mycket så kanske huvudvärken håller sig borta idag.
Nästa mål att dricka är 12.00
Middag äter jag som vanligt klockan 17 och idag blir det kycklingsallad.
Sista måltiden skall jag dricka 21.00.
Detta ska nog gå bra. De säger att de tre första dagarna är värst så det gäller att hålla ut dessa tre då.
Nu kör vi!

Inga kommentarer: