söndag 15 maj 2011

Jag brukar aldrig titta på ESC.
Alla som känner mig vet vad jag tycker om den genren inom musik.
Detta år var väl inget undantag. Jag tänkte jag skulle kolla på Eric Saade (det lilla ekorrgoset som Craford säger) och Irlands bidrag som var favorittippat.
Det värsta var att de där hårresande (hehe) figurerna satte sig som en smäck på hjärnan och har sedan dess gått och trallat på denna Lipstick. Man blir ju galen. Inte för att den är dålig, men jag kommer få dras med denna en lång tid framöver kan jag gissa.
Vinnande bidrag cvar såklart totalt värdelös, men vad annat hade man väntat sig?
Jag tokhejjade på Saade, men det gick inte hela vägen. Synd.
En sak kan jag i alla fall säga. Så mycket som jag såg ESC detta år har jag inte sett sedan jag var så liten att jag satt och tittade med mamma och pappa.
Jag såg två låtar och omröstningen. Bra jobbat mig!

Får väl se hur utvecklingen går. Blir det mer tittande nästa år eller går jag tillbaka till att dissa helt?
Ja det får vi se nästa år.

1 kommentar:

Jenny sa...

hehe ja jag såg de 8 första (knappt) sen vare gonatt.. vet inet ens vem som vann haha

Sööööt-viggo på bilderna där du klippt ihop! :D hihi

kram på er!