tisdag 24 maj 2011

Imorgon har det gått en vecka sedan jag startade min kur.
Imorgon ska jag återigen vägas och mätas. Jag hoppas på någon millimeter förändring eller något gram lägre än för en vecka sedan.
Var ute på en riktigt lång promenad förut. Det var skönt, men det blåste så fruktansvärt så hade jag inte haft musik i öronen hade jag nog varit döv.

Var även myspysavslutning idag. Vi samlades med våra barn i kyrkan och prästen pratade, vi sjöng lite psalmer och hade lite babysång.
När kyrkan var klar samlades vi i sockenstugan för lite gissningslekar och mat.
Jag unnade mig grillat kött med sallad och en pyttig del av en kladdkakebit med bär.
Med oss hem fick vi sedan en liten bok med recept på all god mat vi ätit under våren.
Nästa vecka ska jag laga massa god mat.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Suttit och tittat på lite Desperate Housewives och druckit vatten.
Lilleman somnade strax innan 19 så jag har varit ganska ensam hela kvällen, men det är skönt det med ibland.
Nu ska jag bara vänta på att Jocke ska komma hem så blir det nog sängen sedan.

Inga kommentarer: