torsdag 5 maj 2011

Alltså detta med serier.
Kände att jag måste skriva lite om det.

Jag tror att jag i alla tider har tittat på serier mer eller mindre slaviskt.

De man såg på den gamla goda tiden var:
  • Goda Grannar
  • Varuhuset
  • Dallas
  • Rederiet
  • Tre kronor
  • Vita lögner
  • Skilda världar
  • Dr Quinn (Jo det är sant. Jag har följt den serien slaviskt)
Har säkert sett fler, men dessa var de jag minns just nu.

Det senaste året har jag också tittat på mycket serier.
Följande har jag sett alla avsnitt som just nu finns ute
  • Greys Anatomy
  • Glee
  • Big Bang Theory
  • True Blood
Mitt senaste projekt i serievärlden är att titta på Desperate Housewives. Jag har inte sett ett enda avsnitt som gått på tv tidigare, men nu har jag börjat. Hela säsong ett är avklarad och halva säsong två. Det finns väl ett antal säsonger kvar att titta på antar jag, men det är ganska roligt.

Ja, som sagt. Det finns en hel hög med serier som är väl värda att titta på.
Hejja serier!

Inga kommentarer: