måndag 12 juli 2010

Nu är det sista veckan innan semestern!
Fy va skönt det skall bli att få vara ledig lite.
Jag har nog ett stort behov av det tror jag. Vet bara inte vad jag ska hitta på. Vill ju inte åka någonstans utan Jocke. Det skulle kännas fel, men är sugen på att resa till Stockholm och hälsa på Lotta och Tessi. Vi får väl se vad som händer.
Vi ska i alla fall försöka ta oss upp till Umeå över någon helg om Jimmy vill ta emot oss. Bara för att vi skall ha kommit oss någonstans.
Jag ska i alla fall börja gå ut och gå lite mer nu på semestern. Mest för att jag är livrädd att åka på förstoppning nu när inte magen funkar som den ska. Sedan även för att det är hälsosamt att g utanför dörrarna och få frisk lust. Man behöver ju inte ta ett maraton, bara en liten sväng.
Vet inte vad jag ska hitta på idag? Fortsätter värdet på detta vis åker jag nog till stugan efter jobbet. Kan vara skönt att komma ut lite.

1 kommentar:

svårmor sa...

Och varför ska det vara fel att göra något var för sig?????Man är ju faktiskt två individer som lever tillsammans i ett förhållande.Inte en sammanslagen.Man måste kunna lita på varandra och var och en ändå få ha sina egna intressen.Hur kul är det i längden att göra allt gemensamt/den ena har kul och den andra får känna sig tvingad att vara med för husfridens skull? Då brukar det inte dröja länge innan någon av parterna känner sig kvävd... Man måste ge frihet också,jag brukar ju skämta om kontrollbehov <3 Passa på att åka runt till alla dina kompisar medan du har semester och reser med:LÄTT PACKNING,hihi.Snart är det tyngre som gäller <3