torsdag 15 juli 2010

I morse var jag uppe ganska tidigt. Jag gick upp ocg gjorde mig oridning och 08,30 satte jag mig i bilen och körde till S.vall.
Hade tänkt vara där när affärerna öppnar. 09,30 åkte jag in på McDonken och köpte mig en egg McMuffin. Det var mumma!
09,45 åkte hag ner på Ikea och trodde att de skulle ha öppnat 09,00, men icke!
De öppnade minsann först 10.00 så jag fick sätta mig i restaurangen på Ikea och vänta en stund.
Klockan 10,00 öppnades dörrarna till affären och jag inhandlade de lådor vi behövde till jobbet.
Sedan tassade jag in på Birsta City en sväng för jag tankte köpa mig ett vitt mamma linne på H&M. Jag hittade även ett par lite kortare byxor som var sköna att ha.
Sedan halkade jag in på Vero Moda. De har ju mammakläder och hade fått tips om att det var rea på sådant där. Mycket riktigt. 75%rabatt på mammakläder. Hejsan Hoppsan!
Jag köpte mig en klänning och en t-shirt för totalt 100kronor. Lagomt och bra tyckte jag.
Köpte en presnet till JOcke på Jack & Jones, men det var för stort så vi måste byta.
Innan klockan var 13.00 var jag åter hemma igen.

Hemma igen myste jag med Jocke tills hans åkte på jobbet. Sedan åkte jag, Linda och Milian till sommarstugan och hade det gött.
Har haft en bra dag!
Nu är Fanny hos mig och skall sova över så det blir mysigt.

Hej så länge!

Inga kommentarer: