onsdag 7 juli 2010

Jag tror det bor en liten tjej i magen. Det är nog bara tjejer som kan bråka och stöka som denna lilla groda gör! Nej då, skämt o sido! Jag och Jocke satt och skojjade om detta igår.
Det är lite varannandag-principen som gäller på mitt välmående.
Igår var det inga större bekymmer (mer en attack av illamående när stekpannan var framme på jobbet) med mig. Jag mådde fint.
Idag leker kräkan jo-jo mellan magen och halsen.
Om det är två små fisar som bor i magen är jag inte alls förvånad över hur jag mår. Jag vill inbilla mig (så snälla förstör inte min osannolka filosofering för jag vet ändå att det inte stämmer) att jag mår sämre ju fler som trängs där inne.
Jag räknar ner dagarna till fredag när vi skall till BM och lyssna på lilla hjärtat. Jag längtar ju så jag nästan spricker.
Nu ska jag försöka sätta i mig ett äpple och hoppas det får stanna kvar i magen tillsammans med frukost nummer ett, som jag avklarade 05,30 i morse!

Hej så länge!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag tror också det är en tjej!!!