söndag 11 juli 2010

Igår var vi på gatufesten.
Det var riktigt skojjit. Jag kan säga att jag var inte in i ett enda öltält på hela kvällen. Jag och Jocke gick mellan stora scenen och Scen Himlabadet hela kvällen.
Vi startade med att titta lite på D-A-D och sedan vidare till Teddybears. Teddybears var grymma! Scenshowen var så bra och de var ju så snygga med sina björnhuvuden.
När deras show var slut gick vi och kikade på Hoffmaestro, men det var så sjukt mycket folk så vi gick och köpte en langos istället. Var ju ingen kö alls där.
Till sist var det dags för Mustasch. De var också riktigt bra.
Nu hade jag stått och gått i mer än tre timmar. Jag hade så galet ont i fötterna och lite i sidan av magen så när Mustasch var slut var även vår kväll slut.
Vi gick till bilen och körde hem.
En riktigt rolig kväll var det och massa bra artister fick vi se!
Nästa år blir det nog bara ett dagsbesök för så är ju bebis med!
Lite bilder från igår. Kanske syns dåligt, men ändå....





1 kommentar:

T e s s i. sa...

när är det dags för lite prego bilder?