lördag 10 juli 2010

Jag är så himla trött på min mobil och jag måste säga det igen.
Jag HATAR MediaMarkt! Jag fattar inte varför jag gör en sån tabbe att handla där en gång till.
Jag skall dock ge dem en chans genom att åka dit idag och se om de kan hjälpa mig att laga mobilen.
Om och om igen får jag nätfel när jag surfar på wifi-nätet. Sedan går det ej att använda appar som Twitter och Facebook. HUr är det möjligt?
Jag har aldrig haft problem med någon mobil jag köpt tidigare. Aldrig någonsin, men nu ska det strula. Jag gillade den inte när jag hade köpt den, men vi vande oss liksom med varandra mobilen och jag. Vi kom överens och det funkade, men nu vill den inte alls.
Så som sagt. Idag skall jag ge personalen på MediaMarkt en sista chans att ta igen allt skit de har kommit med hittills.
Jag hoppas verkligen de kan hjälpa mig för jag vill inte vara utan mobil.

Hej så länge!

Inga kommentarer: