söndag 4 juli 2010

Igår tog jag årets första dopp.
Eller man kanske skall säga årets första bad. Jag badade flera minuter varje gång jag var i vattnet.
Det var närmare 20grader varmt i vattnet och så skönt!
Jag och Fanny var blötdjur mest hela dagen. Vi åkte till sommarstugan strax efter 9 och kom hem igen vid 18,30.
Jag duschade och gick och la mig relativt sent. Somnade och vaknade några timmar senare av att det var olidligt att finnas till. Luften stod stilla trots att fönstret var öppet. Jag svettades och hade nästan panik.
Jag tog min kudde och mitt påslakan och flyttade en trappa ner. Soffan blev min nya säng och efter att ha kissat och ätit ett äpple, somnade jag igen i en något syrerikare miljö.
Klockan 6 vaknade jag igen och åt lite frukost. Somnade igen och vaknade igen 9,30. Då fick det vara morgon. Åt ett kex och tittade på tv en stund innan jag väckte Jocke.
Dagen har varit lugn då jag mått halvilla mest hela tiden. NU skall vi se Sommaren med Göran. Får väl se vad det är för något då!

Hej så länge!

Inga kommentarer: