lördag 19 februari 2011

Min dag!

Idag vaknade jag vid 6 av ledsen bebis med magont. Jag matade och sedan fick han ligga på mage på en stor kudde i vår säng. Så sov han sedan i tre timmar. Sedan var det dags för mat igen.
Klockan 10 klev vi upp och fikade frukost.
Efter fika körde jag igång med att skriva på mitt arbete som skall lämnas in imorgon. Skrev en sida sedan gick jag in till Jocke och liten. Viggo var arg och ledsen, men efter lite mat och mammamys somnade han och sov nästan två timmar.
,Vid 4 åkte Jocke på jobbet och jag och Viggo åkte till mamma och pappa för att äta lite. Jag somnade sedan på soffan en timme medan mamma myste med Viggo.
Väl hemma igen nattad jag lilleman och nu sitter jag och tittar på Anchorman. Den är grymt rolig!
Internet har passat här hemma och jag är galet arg. På måndag ska jag beställa eget nät. Det går inte att dela när det inte funkar. Jaja hur som helst. Nu blir det film och vänta på att dålig kommer hem.

Inga kommentarer: