lördag 12 februari 2011

Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän!
Oj. Jag måste nog säga att jag har två bästa vänner!

För det första har vi Linda!
Min älskade Linda. Min syster som förstår och alltid finns. Utan henne skulle livet vara trist.
Vi har känt varandra hela livet. Vi har gjort mycket roligt tillsammans.
Vi har varit på några galna resor i Sverige och Norge.
Vem glömmer syrsan i sovrummet, biltvätten och den oerhörda uppförsbacken?
Som sagt utan henne vore livet inte det samma. Hon är den bästa som finns!

Sedan har vi Mallibrallan.
Henne älskar jag! Hon är också den som lyssnar, ställer upp och alltid finns där.
Vi har hunnit med en massa skojjiga saker med under de 13år vi varit kompisar.
En hel del party på balkongen på Furumovägen, resa till Ullared och massa mys.

Mina två bästa vänner är de bästa man kan ha!
Tack för att ni finns!

Jag älskar er!

2 kommentarer:

Linda 2M:s mamma sa...

Tack själv :) Å jag älskar dig oxå!! Puss å kram

Malin sa...

I love ya!

KRAM