torsdag 17 februari 2011

Dag 11 – Mina syskon

En dag sent kommer detta inlägg.
Jag var ju som sagt inte hemma igår på hela dagen, men nu så ska jag ta och berätta om mina syskon.

Jag har en storebror som heter Thommy. Han är 41år och bor två dörrar ifrån mig i radhuslängan.

Min syster heter Marianne och är 43år och bor i samma by som jag. Hon är gift och har två barn som är 21 och 17 år.

Min andra bror heter Morgan och är 40år. Han bor i Örnsköldsvik och har bott där sedan han var 16. Han flyttade när han började gymnasiet där och sedan blev han kvar och jobbade.

Thommy är min biologiska bror. Marianne och Morgan är mina fostersyskon och de är helsyskon med varandra. För mig är även de mina biologiska syskon. De har funnits så länge jag har funnits. De kom till vår familj när de var bara några år gamla.

Eftersom de är så mycket äldre än jag så har vi väl kanske nästan aldrig varit osams. Jag och Thommy kan ha en hel del diskussioner, men det kan nog de flesta syskon.

Jag älskar mina syskon och tycker såklart att de är de bästa syskon man kan ha!

Inga kommentarer: