måndag 1 mars 2010

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det var så mycket tv-kyssar på Greys. Jag älskar tv kyssar
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick upp och åt frukost med fritidsbarnen
Vad gjorde du för 15 min sedan: Startade upp datan
Det sista du sa högt: "Lycka till ikväll och god natt"
Det senaste någon sa till dig: "Det samma, natt natt"
Vad har du druckit idag: Jag drack en milkshake med banan och mörk oboy. Jag har druckit två glas mjölk, en flaska vatten under träningspasset och så saft till maten.
Vad var det senaste du åt: Chili con carne hos svärmor
Vad var det senaste du köpte: Mjölk, oboy och rostbröd
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Det är kvällen och mörkt, men det är cirka 10 grader kallt.
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
Sover du tungt: Ja i början av natten, men lättare mot morgonen
Drömmer du mardrömmar: Oja! De är fruktansvärda. Jag är rädd för att dem.
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar mitt jobb för det mesta, men just idag var en tung dag.
Favoritklädsel: Lång tröja och leggings.
Favoritlåt just nu: Placebo- Running up that hill.
Vad ser du om du tittar till höger: En tavla målad av min amerikanska släkting. Den föreställer solrosor
Vad gör dig glad just nu: Greys på tv och mys i soffan.
Vad ska du göra härnäst: Lägga mig ner och vänta på att Jocke ska komma hem
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Harmonisk, trött och mätt
Favoritgodis: Choklad och chips
Kläder just nu: Min grodpyjamas och en huvtröja
Sommarplaner: Jag hoppas på sol så vi kan vara i sommarstugan mycket. en tripp till Göteborg ska vi nog hinna med också.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nä. Jag spelade tvärflöjt i min ungdom, men kan nog inte läsa noterna idag.
Morgon eller nattmänniska: Morgon. Sovmorgon är det om jag sover längre än 08,30
Vad är viktigast för dig: Familj, kärlek och vänner
Är du kittlig: Beror på humöret. Ibland.
Snarkar du: Ja, min sambo påstår det. jag tror det är lögn
Stjärntecken: Skytt
Äckligaste insekten: Räknas orm som insekt?
Längtar du mest efter just nu: Att Jocke ska komma hem

Inga kommentarer: