fredag 5 mars 2010

Idag har jag och Jenny varit ute på en promenad.
Det var så skönt att komma ut i det fina vädret och umgås lite.
Efteråt snusade jag lite på Milton. Han är så söt. Ligger och pratar och skrattar hela tiden.

Hemma igen så bytte jag kläder och åkte med pappa på färgaffären. Vi köpte färg till två av mina rum på övervåningen. Den ena skall bli ett grönt bibliotek och det andra ett vitt gästrum med rosa och grå detaljer. Det gröna rummet får bruna och vita detaljer. Kommer nog bli jättefint tror jag.

Jag ska försöka få lna brors kamera och fota lite imorgon innan jag kör igång med allt plockande och målande. Jag längtar massor. Kanske inte efter själva målandet, men det som kommer därefter. Att få inreda och plocka. Det är det bästa som finns.

Men det får bli imorgon. Nu ska jag titta på DR Phil och bara ta det lugnt.

Hej så länge!

Inga kommentarer: