tisdag 9 mars 2010

Hej och hå!
Inatt har jag sovit ensam för första gången på väldigt länge.
Jocke har börjat jobba natt och finns därför inte i sängen med mig mellan 22,00-06,30.
Jag sov urkasst. Vaknade minst 23gånger och kände mig ensam. använde ett täcke som substitut. Jag höll om det som en bebis och kramade det för att kunna somna om.
att jag hade en sjuk träningsvärk i ena vaden var inte till hjälp på något vis.
Men 05,20 vaknade jag i alla fall och insåg att detta klarade jag ju faktiskt av.
Hejja mig!

Nu på morgonen har jag filat lite på mina diskussionsanteckningar som jag ska ha med mig till Uppsala imorgon. Åker till S.vall ikväll och ska sova hos Linda. Imorgon 06,08 går tåget (förhoppningsvis) hela vägen ner till Uppsala. Ska faktiskt bli roligt att komma dit igen. 17,07 går tåget hem igen så jag hoppas hinna hem innan Jocke åker på jobbet annars blir det lång tid utan varandra.

Igår beställde jag ett smycke på internet. Ett silverhalsband med en namnbricka på. På bricka nummer ett står det Joakim. Nästa bricka får man väl skaffa när en bebis kommer (och NEJ det är ingen på gång ännu!!!!).
Nu ska jag ta och skriva ut mina papper och sedan ta en titt på vad dagen har att erbjuda.

Hej så länge!

Inga kommentarer: