fredag 5 mars 2010

Sitter på jobbet alldeles för tidigt och väntar på ungar.
Ingen på ingång ännu på en stund så jag kör en lista igen för att fördriva tiden.

Vem?
Vem berättar du precis allt för?: Jag tror inte det finns någon som vet precis allt om mig, men Linda vet nog mest.
Vem sov hos dig senast?: Mary, Tommy och två av deras hundar.
Vem tror du tänker på dig just nu?: Jag tor det flesta sover.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa?: Jocke
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?: Sara Edström
Vem har du senast ringt?: Svärmor
Vem kommer du aldrig att förlåta?: Min föredetta

Vad?
Vad får dig att bli rädd?: Mina mardrömmar och min ångest
Vad gjorde du i helgen?: Det är helg nu, men den förra umgicks jag med Mary och grattade Gina.
Vad tänker du på just nu?: Att jag börjar få ont i magen igen.
Vad för mobiltelefon har du?: En Sony Ericsson W902i tror jag den hette.
Vad är det för färg på din vänsta strumpa?: Den är vit med rosa hjärtan på.
Vad gjorde du idag?: Har inte gjort så mycket ännu eftersom klockan bara är 6

Är?
Är du brunett?: Mjo, just nu så.
Är du orolig för något just nu?: Nej, inte just i detta nu.
Är du lycklig?: Ja jag är världens lyckligaste.
Är det snyggt med rosa strumpor?: Ja, jag har massa rosa strumpor.
Är du mysig?: Ja det tycker jag allt.
Är det snyggt att vara riktigt smal?: Hm, nja inte för smal, men lagom
Är du ensam just nu?: Nej, en rar liten själ har just entrat rummet
Är det soligt ute? Solen har inte gått upp ännu.

Har?
Har du haft sex dom senate 24 timmarna?: Jajamensan
Har du någonsin ljugit för en vän?: Ja för att de inte skulle veta hur jag egentligen mådde när jag mådde som sämst (de visste ju antagligen bättre, men jag ljög ändå).
Har du blivit sviken av en vän förut?: Ja
Har du gått ner i vikt förut? Oja, man är som en levande jo-jo.
Har du hål i naveln?: Jag har ett ärr efter mitt hål
Har du blåa ögon?: Ja
Har du varit i Asien? Nepp, men skulle vilja åka dit

Vill?
Vill du ha breda höfter?: Jag har ganska berda höfter, men utan att det är jättebreda. Nog ganska nöjd med dem faktiskt.
Vill du vara smalare?: JAAAAA!
Vill du ha en hund?: Jag vet faktiskt inte. Det skulle vara mysigt, men då försvinner friheten att kunna göra vad jag vill, när jag vill.
Vill du att det ska vara soligt nu?: Nej. Det är för tidigt för det.
Vill du vara singel?: Absolut INTE!
Vill du sova just nu?: Ja tack!

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum?: Fint, mysigt och städat.
Hur vill du bo?: Jag trivs där jag bor nu, men gärna i ett hus med stort kök och stort badrum.
Hur mår du egentligen?: Jo tack. Jag mår relativt bra just nu.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig?: Som Jocke
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig?: Uppvakta mig, intressera sig för mig och skratta med mig.
Hur många solglasögon äger du?: Oj, tror det ligger fem par i en låda i hallen
Hur länge ska du vara vaken idag?: Det blir nog ett tag. Jocke jobbar och kommer hem efter 22,30 och jag försöker alltid vara vaken tills han kommit hem.

Ska?
Ska du sova snart?: Ja, jag tror jag ska försöka somna om när jag kommer hem igen.
Ska du utomlands i år?: Inte vad jag vet. Tror det blir hemma i Sverige detta år.
Ska du ha något svart på dig imorgon?: Det vet jag inte, men det är inte omöjligt.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej?: Spelar ingen roll.
Ska man va lång eller kort när man är kille?: Spelar heller ingen roll.
Ska du duscha imorgon?: Ja, jag duschar varje dag.
Ska du köpa något i veckan?: Jag måste köpa en ny ost för vi äter ost värre än råttor.

Inga kommentarer: