lördag 20 mars 2010

Jag och Jocke blev med barn igår.
Två stycken till och med.
Tog med mig Lindas två småkillar hem igår från S.vall.
Linda och Örjan fick vårda sig själva och jag vårdade ungarna.
Vi har haft en massa mys.
Igår åt vi våfflor och var ute på en lite kvällsprommis.
Vi gick förbi Svärmor och Melvin fick leka med Fanny en stund.
Hemma igen kom Ginis och pojkarnas morfar.
Pojkarna somnade strax innan 21 och jag och Jocke hade mys i soffan tillsammans.
Sedan kom vi i säng och denna natt delade vi den med Melvin. Milian sov i barnvagnsinsatsen nedanför sängen.
Klockan 6 imorse vaknade minstingen och låg och kvittrade där nere på golvet.
Han hade långa samtal med sin Pingu och var så lycklig så.
Starx därefter vaknade Melvin i sängen och förklarade att det var för svårt och tråkigt att ligga så nu måste vi gå upp.
Strax innan 7 höll jag med och vi gick ner.
Nu har vi druckit välling och haft morgonmys.
Milian sitter i sin stol och tittar på tv och pratar med Barbafamiljen sin medan Melvin kör bilbana och talar om för mig att vi måste vara tyst för Jocke sover.
Jag längtar tills jag får egna kottar, men innan dess duger dessa alldeles utmärkt.
Jag hjärtar dem så mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK!!!för att ni ville låna våra små,även om det va du som insisterade ;) Vi hade så himla kul igår och det tack vare att vi visste att våra grabbar har det toppenbra hos er. Ses senare, kram

Jennie sa...

Ja det var det faktiskt. Jag tog dem båda så gärna! =)