onsdag 17 mars 2010

Jösses!
Jag är så kissnödig så det är inte klokt.
Nu finns det ju faktiskt en förklaring till det hela, men ändå.
Förra veckan började jag äta vätskedrivande medicin igen. Jag samlade på mig onormala mängder vatten i handleder och fötter. Strumpor var inte att tänka på vissa dagar. Tockstrumpor utan resår var det enda just då. Jag har varit och tagit prover, men de har inte visat någonting. Nu började jag som sagt och äta dessa vätskedrivande piller förra veckan och på fyra dagar kissade jag ur mig 1,1kg.
Idag har jag haft ett extra kissbehov. På mindre än 30minuter har jag varit på toa fyra gånger. Ungarna tittade lite suspekt på mig när jag för fjärde gången fick kliva ur tv-soffan och springa iväg.
Men det känns redan bättre i fötterna så det är värt det.

Annars är det lugnt här. Jag och Jocke var som sagt i fjällen i helgen och hade bara mysigt. Vi var till Funäsdalen och Hamra en dag. solen sken i Hamra och vi passade på att fika.
Det är ruskiga priser i fjällen. Man gråter mest varje gång man närmar sig en kassa. Första dagen åt vi hamburgare i Funäadalen. Vi betalade 180kronor för båda. Fika i Hamra bestående av två koppar te, en mockaruta och en liten jordgubbskaka kostade nätta 120kronor. Till sist tog vi varsinn hamburgare med strips i Vemdalen på väg hem och där gick kalaset loss på 220kronor. Som sagt. det var med tårar i ögonen man lämnade ifrån sig kortet när man skulle betala.

Jag jobbar sista dagen denna vecka idag. Ska bli skönt att vara hemma sedan. Har varit duktig alla dagar också. Tränade aerobics i måndags, styrketräning igår och styrketräning blir det idag med. Hejja mig!

Nu är det dags för kissning igen.
Hej så länge!

Inga kommentarer: