onsdag 3 mars 2010

NÅGON SOM
Förstår dig: Mamma
Du saknar: Linus
Du hatar: Jag hatar sällan, men jag känner en stark avsky till de människor som var med och förvandlade mig till en trasig människa

Vem..
Kramade dig senast: Jocke
Pussade dig senast: Jocke
Ringde dig senast: Pappa
Ringde du senast: Pappa
Var hemma hos dig senast: Kusin Elisabeth
Var du hemma hos senast: Kusin Elisabeth med familj

Har du..
Några kärleksproblem: Nej, verkligen inte
Ätit något idag: Jag fick låtsas soppa och låtsas juice som ungarna tillverkat.
Pratat med någon idag: Ja med ungarna som kommit nu på morgonen
Gråtit idag: Nej
Skrattat idag: Ja

Jag..
Är singel: Icke!
Vill ha: Massa pengar och en bebis
Är rädd för att bli övergiven: Oja!
Svär ofta: Nja, men eftersom jag inte svor alls tidigare så är få svordommar alldeles för många.
Sjunger i duschen: jajamensan! Både hemmagjorda mästerverk och mer kända kompositioner.
Är en morgon person: Japp! 08,30 är sovmorgon!
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Jadå. har till och med haft det en gång när en arbetskollega försovit sig och föräldrar stod utanför och väntade. Eftersom jag bor närmast ringde man och väckte mig så jag kunde komma och låsa upp. Jag skuttade ur sängen och drog en tröja utanpå pyjamasen och åkte.
Är kär i kärleken: Ja lite kanske.
Skrattar åt mina egna skämt: Ja jag är den tjejen som tycker att jag själv kan vara ganska rolig.
Vill ha barn: JA JA JA JA JA JA!!!!
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: Absolut!

Har du..
Glasögon/linser: Ja, de ligger fint i en låda i sovrummet, trots att de borde sitta på min näsa alla mina vakna timmar.
Pojk/flickvän: Ja, världens bästa Jocke har jag.
Jobb: Jajamensan!
Färgat håret: Många gånger.
Varit kär: Absolut! Är ju det nu!
Brutit ett ben: Några ben i fingrar och tår, men inga större frakturer.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Nej, jag tror inte det. Jag ljög/ljuger sällan för mina föräldrar.

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: Jo, varje morgon och må dåligt över vad jag ser.
Ha ångest: Ja, mer och mer sällan, men det händer en del.
Drömma mardrömmar: Mjo det med. Det är de som hjälper till att framkalla ångesten
Klä dig i svart: Ja
Lita på folk: Jag litar på mina närmaste.

Sista person som..
Sov i din säng: Jocke sover i den just nu
Fick dig att gråta: Den lilla flickan som dog igår på Greys.
Skrek på dig: Oj, någon unge ropade på mig igår. Räknas det?
Du fick sms från: Kaj och Jocke

Inga kommentarer: