tisdag 4 januari 2011

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, flera saker. Blev gravid och födde Viggo
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag gav några nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. Mallibrallan och Fredde fick lilla Moa och Cattir och Jocke fick lilla Ozzy bland annat.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nä som tur är.
5. Vilka länder besökte du?
Jag höll mig hemma i Sverige hela året.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Midja kanske.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4/12 när Viggo kom till världen
8. Vad var din största framgång 2010?
Har blivit mamma
9. Största misstaget?
Det vet jag faktiskt inte. Vet inte om jag gjort något supermisstag faktiskt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne. Har hållit mig frisk detta år.
11. Bästa köpet?
Vår nya kamera och mina mamma mjukisar
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Vår kommande bebis
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, Jocke gör mig glad varje dag och såklart när vi fick veta att vi skulle bli föräldrar
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira- Waka Waka och Train- Hey soulsister
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet faktiskt inte
18. Hur tillbringade du julen?
Hos svärmor på fm och hos mamma och pappa på kvällen
19. Blev du kär i år?
Oja! Jag är för alltid föräldkad i min sambo, men nu får han dela kärleken med vår son!
20. Favoritprogram på TV?
Big Bang Theory och Cougar town är mina favoriter just nu
21. Bästa boken du läste i år?
Tycker faktiskt att mycket av min studentlitteratur är riktigt intressant
22. Största musikaliska upptäckten?
Teddybears var grymma på gatufesten
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En jet set klocka
25. Något du önskade dig men inte fick?

En ergodammsugare, men det fick jag i julklapp

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag jobbade, sedan firade jag hemma med familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Rund och go!
29. Vad fick dig att må bra?
Jocke
30. Vem saknade du?
De vänner som bor långt ifrån mig
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Edward i Twilight
31. Dem bästa nya människorna du träffade?
MIn Barnmorska Christel

Inga kommentarer: