lördag 23 oktober 2010

Vad ska man hitta på idag då?
Har varit dålig inatt och har sovit som en kratta. Det är ingen sjuka som smittar. Den är gravidrelaterad.
Vaknade första gången vid halv 3 och var tvungen att gå upp.
Somnade om efter en stund och vaknade igen vid 4. Då var det bara att säga tack för denna sömn. Kunde inte ligga ner så jag fick kliva upp och sätta mig i soffan.
Satt mest och dumläste på nätet någon timme och pratade med bebis som tyckte det var dags att möblera om i magen. H*n outtade, stökade och putade åt alla håll där inne. Det är lite småbesvärligt när man är trött och försöker sova, men när man känner sig ensam och lite sjuk är det så skönt att h*n talar om att jag kan prata med h*n.
Sedan lyckades jag på något vis somna till strax efter 6. Halv 9 vaknade Jocke så då vaknade jag med. Satt och pratade en stund i soffan och hade lite morgonmys innan han åkte på jobbet.
Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska hitta på.
Ska i alla fall börja med att göra gröt och en smörgås. Det behöver jag nu.
Bebis är också sugen på mat tror jag. Tycker nog jag behöver få i mig något och få lite ork igen.
Mamma ska bjuda på middag, men funderar på om man ska försöka komma på någon form av efterrätt som både jag och Jocke kan äta tillsammans ikväll när han slutar.
Någon liten paj kanske.
Ja, vi får se!
Nu gröt!!

Hej så länge!

2 kommentarer:

Catrine sa...

Tack så mycket sötis :) Ja men de lovar jag du kommer vara!! Man har styrkor ocj ork man inte visste fanns ;) Ja gröt de är bra grejer de tjejen ;) De får man massa ork av.. hihi. Kraam

Jessica sa...

Hej!:-)
Ja den här lilla tjejen är det sötaste jag vet hihi.
Tack jag gillar å sy men det är möjligt att bilderna är bättre än verkligheten.
Snart dax för dig, spännande och helt underbart.
Ska bli roligt å följa på bloggen vad du får för litet underverk. :-)

Kram och ha det bra!