torsdag 14 oktober 2010

Idag har inte så mycket hänt.
Andra gången sedan jag blev gravid som jag fick gå upp och kissa. Fast klockan var ju nästan 6 så det räknas nog inte som natt utan morgon.
Sedan fick jag somna om och sov till 9 innan jag gick upp.
Har plockat i och ur diskmaskinen, vikt in all tvätt och funderat vad jag ska ha på mig på lördag.
Då ska jag följa med Jenny och vi ska får vara "Modell för en dag!" Ska bli så roligt så!
Jag hoppas få några fina magkort med mig hem.
Ska även hämta ut mina glasögon på Specsavers. Ska bli riktigt nice att slippa se dubbelt och inte se alls vad som står på tv:n (det är trots allt en 50" så man BORDE se info-texten, men icke jag). Tror Jocke blir glad när han slipper läsa för mig vad det är för program som går.
I övrigt är det ganska mycket roligt som händer på lördag, men får återkomma om det senare.

Imorgon ska jag jobba em på fritids och sedan är det helg.
Kanske ska ta och se en film då. Fick ju hem Bounty Hunter med posten idag.
Måste bara säga att Love Film är en supergrej.
För 49kr/mån får vi hem två Blueray filmer med posten varje månad. Vad kostar det att hyra EN sådan på Shell?

Annars då?
Ja, inte så mycket. Bebis växer i magen och vi mår toppen. Har sluppit ryggvärken (peppar, peppar) än så länge och hoppas alla värden är bra nu när vi ska till BM på måndag.
Det är väl mina händer som är problemet. Får inte sova på nätterna ibland för att det värker som tusan. Igår var en jobb kväll med. Kändes som jag brytit handleden och tappat känseln i fingrarna. Idag är det bättre igen, men långt från bra.
Jag längtar till januari för jag längtar efter vår lilla bebis!

Nu ska jag snart åka till Jenny och prova lite kläder inför lördag. Vi hörs!!

Hej så länge!

Inga kommentarer: