lördag 18 september 2010

Jag tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på alla bebiskläder som jag hittills köpt och fått!
Har även fått TVÅ kartonger med kläder av Malin som jag ännu inte ens börjat kika på. Älskade Mallan min!
Här är i alla fall bilder på de kläder och saker jag tvättat och lyckats fota.


En filt som jag och Jocke köpte på Selånger marknad


Lilla björnoverallen (stl 50) som bebis förhoppningsvis kan ha på sig på vägen hem från BB


Grisdräkten (stl 62).


Barbabody (stl 50) som jag klickade hem på Tradera. Lilla barbaskön har jag köpt!


Tre Bodys som vi fått av Gulligaste Emelie och Jimmy


Pyjamas. Också present av Emelie och Jummy


Mer bodys från Emelie och Jimmy!



En till pyjamas från dem!


Två små dräkter från dem. En med en gullig groda på


Mamma och bebis har fått varsin nalle! Gulle Emelie hade minsan läst att jag blev kär i bebis nalle så jag fick mig en egen!


Ja det var lite av sakerna det. Jag orkade inte lägga in allt. Har ju även monterat upp sängen, köpt en bebisbokhylla och införskaffat en vagn! Ska fota dem med och lägga in här snart! Allt är så skoj när man får handla små saker och har så underbara vänner som hjälper en med saker och presenter! Jag hjärta er alla!

2 kommentarer:

T e s s i. sa...

Men kompis, VAD för vagn? viktig information ;-)

Ginis sa...

spännande, extramoster läser så ofta och så mycket jag kan=D längtar så tills lilla bebis kommer=D