fredag 24 september 2010

Fredag igen!
Tiden går fort ibland.
Idag hade jag en kort arbetsdag. Började 06,00 och slutade 09,00. Alldeles lagom.
Hade tänkt åka direkt hem och lägga mig och sova en stund till, men är man inte trött så är det ingen idé. Istället kommer pappa hit och ska hjälpa mig att ställa i ordning i datarummet. Nu ska det bli fint och mysigt där inne med.
Ikväll ska jag bjuda min Jocke på middag. men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Har dock en idé om att det blir lövstek med honungsmarinerad potatis och rotfrukter och Teriyaki-sås! Det går alltid hem!
Ikväll blir det bara mys.
Imorgon är det kalas-time!
Då ska det ätas tårta och fikas. Jag ska faktiskt unna mig en bit tårta och en chokladboll.
Men nu först blir det städning här hemma!

Hej så länge!

Inga kommentarer: