lördag 11 september 2010

Jag har huvudvärk!
Inte sådär ont att jag måste gömma mig i mörkret, men en molande värk mitt i pannan som dunkar och gör mig nästan illamående.
Ska klämma i mig ett par alvedon och se om det blir bättre.

Inget planerat idag. Satte mig och skulle plugga lite, men hade verkligen ingen ork att läsa just den boken idag. Jag valde en annan istället och den går lättare att läsa. När de två är utlästa är jag klar för innedagen den 21/9. Känns skönt.

I övrigt så mår jag nog bra. Bebis har morgongympa och åker runt i magen. En liten buff här och en liten där.
Vi är hungriga och väntar på att klockan ska bli såpass att det är okej att väcka darling!
Vi är så olika på det där med sovrutiner han och jag, men vi har ändå fått en rutin kring det hela.
Jag är trött som bara den och somnar ofta runt 22-tiden.
'Han är mannen som kan vara vaken till framåt 2-3tiden på nätterna och sova till 12 dagen efter.
En annan är uppe och grejjar på vid 8-9.
Förr klarade jag inte av att vara uppe ensam. Då började jag böka runt i sängen, peta, krama och klämma på honom vid samma tid som jag vaknade. Nu kan jag faktiskt gå upp och passa på att småplocka lite i min ensamhet. Jag vet att efter 10 tycker han det är helt rätt att bli väckt så när sekundvisaren talar om att klockan är 10.00 far jag som en raket upp för trappan och myser ner under täcket en stund. Sedan är vi redo att gå upp och fika frukost!

Ja, nu vet jag inte hur jag kom in på detta, men nu är det avhandlat och bokfört i bloggen!

Klockan närmar sig så jag ska plocka av bordet och starta diskmaskinen innan frukost!

Hej så länge!

1 kommentar:

cattis sa...

hehe, ja men de är väl bra att jag har gott inflytande på dig ;) Gröt e ju nyttigt! Hihi. Jo bara bra. Själv då?