torsdag 9 september 2010

Igår betalad jag in en räkning på ett boende i Varberg.
Jag, mamma, Malin och hennes mamma ska göra oss en resa till Ullared!
Yay! Som jag har längtat.
Nu vill jag att tiden ska gå fort som bara den så vi kan få åka.
Den 30sep åker vi från Fränsta. Senast 12 måste vi lämna byn för att orka köra de 84mil som tar oss till Varberg.
På fredagen blir det Ulla för hela slanten. Jag och Jocke ska skriva långa listan på vad jag bör komma hem med. Bebissaker kommer vara prioriterat.
Jag hoppas vi 'är uppe och redo att befinna oss vid Ullas dörr (inte din Ulla Pålsson som du läser detta.. haha) när det öppnar.
Sedan får vi spendera dagen där och gå,gå, fika och vila fötterna sedan gå och gå igen. Det är ju härligt!
På lördag blir det hemfärd igen och förhoppningsvis med bilen full av saker.
Ska bli roligt för det är nog bara jag som varit där tidigare och då får räknas som en veteran på plats.
Jag ska göra mitt bästa för att lotsa mina vänner dit de ska och vi ska ha det så mysigt och roligt! Jag längtar och hoppas mina medresenärer ser fram emot detta lika mycket som jag!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Varberg är en jättemysig stad! Gå gärna omkring där om ni får tid över! Kram

Malin sa...

Ingen tid över för Varberg...här ska shoppas!!! Hahahaha

Det blir en snabb sväng denna gång, nästa gång kanske vi stannar längre