måndag 22 februari 2010

Ojojoj. NU var det ganska länge sedan sist, men det har varit lite bloggtorka här.
Vad har hänt sedan sist?
Jo det har varit alla hjärtans dag. Jag fick ett armband av Jocke. Snö of Sweden. Jättefint är det.
Jag gav Jocke en ny klocka.

I fredags kom Jockes kompis Jimmy hit. Han var här över helgen och det var skojjit.
Vi gjorde inte så mycket, men det är ändå trevligt med besök.

På fredag ska jag klippa mig. Jag är ganska så nöjd med min färg på håret så det får nog bara bli färgning av utväxt och trimning av längd.
Sedan ska jag och Jocke åka till S.vall så även han får klippa sig. Ska passa på att storhandla och även inhandla nya värmeljus på Ikea.
Mary med kille och hundar kommer också på fredag.
De ska stanna till lördag och titta på ett hus. Jag hoppas de tycker om det och flyttar upp till oss.

I övrigt är det väl inte så mycket på gång. Jag pluggar, jobbar och umgås med Jocke.
Det är nog så mina veckor ser ut.
Det är en del saker på gång, men de är lite hemliga ännu så jag får återkomma om det.

Hej så länge!

Inga kommentarer: