onsdag 3 februari 2010

Nu ni, sitter jag på ett vandrarhem i Uppsala och väntar på att få gå och lägga mig.
Hade tänkt spendera kvällen med att spela lite wow och kanske kolla på någon film via voddler.
Det hela fick en djupdykning när jag loggade på internet.
De säger så fint att de har ett höghastighets internet. DÅ undrar jag vad hög hastighet innebär för dem. Jag har ingen kontakt alls och så kopplar det ner en gång i sekunden typ.
Något WoW blev inte aktuellt så nu vet jag inte hur jag ska få kvällen att gå så jag kan lägga mig och försöka sova.
Köpte inte ens en tidning i affären för jag var ju så säker på att detta skulle funka.
Suck.
Imorgon är det min första skoldag i alla fall och det ska bli både spännande och roligt. Man är ju inte bara lite nervös för att hitta rätt och förhoppningsvis ha pluggat in sig på rätt saker också.
Är lite nervöst lagd av mig när det gäller sådana saker.

Ja, vi får se imorgon helt enkelt.
Jag ska göra ett sista försök att möblera om i mitt lilla rum och kanske hitta lite bättre mottagning för internet.

Hejja mig!

Inga kommentarer: