tisdag 9 februari 2010

I morse vaknade Fanny strax före 06,00 och kunde inte sova mer.
Jag var trött som bara den och bad henne komma in till mig och lägga sig i sängen och titta på tv.
Hon är egentligen ingen sängmysare, men nu kom hon in på småfötterna och kröp ner i sängen. Jag slog på tv:n åt henne och låg och småsov en stund till.

Nu har vi klivit upp och klätt oss. Det är dags för frukost som idag består av björnbärs kräm och rostad smörgås. Helt enligt barnets önskemål. Det är ju hennes namnsdag idag så det blir önskemiddag, present och mysfika ikväll.

Imorgon ska jag och Fanny vara på jobbet klockan 6, men det fixar vi. Efter skolan imorgon ska jag ha med mig ett stycke Fanny och en Gry (båda 7år) och så skall En liten Nelly med (2år och lite till) hem. Vi ska ha bus och mys hela eftermiddagen. Blir nog skojjit som bara den!

Men nu är det dags för frukost innan vi ska till skolan.

Hej så länge!

1 kommentar:

Mary sa...

Hoppas ni får en trevlig/mysig dag kväll.. kram puss