lördag 6 februari 2010



Jag har blivit till delad en award, från min käraste: Tessi


Och om man fått denna award så ska man;
  • kopiera awarden på din blogg!
  • länka till personen som gett dig awarden!
  • Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
    välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

Okej lite fakta om mig då:

  1. Jag föddes i en taxi på väg till bb. Taxichauffören agerade barnmorska och pappa hejjade på.
  2. Jag har en onormal fobi för hår, inkluderat mitt eget. Avskyr blöta hårstrån som fastnar på allt. Avskyr dem när de ligger på golvet i duschen eller i badkaret. Jag mår illa av det och får nästan kräk-känsla.
  3. Jag har aldrig brytit några ben (större än ett finger eller en lilltå). Har dock slagit hål på knät och repat knäskålen (inuti alltså), men den höll i alla fall.
  4. Jag tittat nästan aldrig på tv numer. Jag kan låta bli att titta på den på en hel dag. Den bli inte ens påslagen (det ska bli ändring på det nu när jag börjat titta på Greys från säsong 1).
  5. Mina ångest attacker är nästan helt borta.
  6. Jag är kärare än jag någonsin varit förut. Jag suckar så fort jag ser honom och ler sådär fånigt. När jag är på jobbet längtar jag hem efter någon timme bara för att få komma hem och bli kramad.
  7. Jag är sämst på att spara pengar, men nu har jag tagit i från tårna och sparat en hel del till Ullared.

Jaha, så hade jag skrivit sju fakta om mig själv. Inte så intressanta kanske, men sanna. Min tur att ge bort denna award: Jenny, Mary, Elin, Gina , Ewa (låst blogg), Anny och Pernilla

1 kommentar:

Mary med hundarna sa...

aaa vad kul...
puss