fredag 12 februari 2010

Imorse vaknade jag 04,30 av att Jocke bad mig vakna för jag grät.
En mardröm såklart. Drömmarna går alltid ut på min förnedring och att jag blir sårad. Det är så fruktansvärt knäckande. Trots att jag vet att de är just bara drömmar.
När jag så lugnat ner mig lite så lyckades jag somna om vid 05 och sov till 08,30. Det var skönt.

Idag har jag skottat snö, köpt en bok jag ska läsa till skolan, duschat och satt mig här.
Jag väntar på att Jocke ska sluta jobba och komma hem.
På eftermiddagen ska jag och pappa åka och titta på ett hus för Marys del. Ska se om det kan vara nåt för dem.
Ikväll är det bio och Burritos som gäller.
Svärmor, Kaj, jag och Jocke skall åka till S.vall och äta och sedan titta på Luftslottet som sprängdes.
Blir mysigt.

Sedan får vi se vad helgen har att erbjuda.
Nu ska jag ta och spela lite innan det är dags att fixa tvätten.

Hej så länge!

1 kommentar:

Mary sa...

Tack så jätte mycket för all hjälp.. vi tror att vi åker upp nästa fredag och tittar på huset..
Vi måste ju ses då..
Kram Puss
Hälsa Pappa och tacka för hjälpen