lördag 9 juli 2011

Jag har mest skrivit om bakning den senaste tiden har jag sett.
Ja, men det är mycket det jag hållit på med också under en period. Jag som ska gå ner i vikt och allt. Hej och hå! Jag kan dock stolt tala om att jag har inte gått upp något heller. Jag står stilla helt enkelt.
I övrigt så flyter livet på i Jennie-land.
Viggo växer och har blivit 7 månader. i torsdags tyckte han det var dags att sitta själv så på eftermiddagen gjorde han det bara.
Som en trisslott. Plötsligt händer det.
Han sitter ju inte länge innan han börjar luta åt det ena eller det andra hållet, men nästan en minut har han klarat att sitta helt själv. Bra jobbat mitt barn! *fniss*
Ska tillbaka på sjukhuset den 20:e och träffa sjukgymnast och läkare igen. De filmar hans rörelsemönster varje gång och kollar så allt är bra. Jag tror de kollar eftersom han låg båda fastklämd och dubbelvikt i magen den sista tiden och ville inte räta ut sig den första veckan.
Fick dock beröm sist att hans rörelser var fina och motoriskt korrekta. Hoppas på det samma även denna gång.

Ja, jag skulle ju kunna skriva spaltmeter om mitt barn för det händer så mycket, men det skriver jag i hans bebisbok istället.
Nu ska jag dricka lite vatten och kanske åka och bada en sväng.

Hej så länge!

Inga kommentarer: