fredag 29 juli 2011

Buzzador!

Eftersom jag är medlem i Buzzador så fick jag för en tid sedan chansen att vara med i en kampanj som gällde Tassimo T20. Eftersom jag länge pratat om att jag velat ha just en kaffemaskin var ju detta drömmen.
Jag är galet nöjd och älskar min lilla maskin.
Då jag själv inte är någon kaffedrickare så har jag flitigt bjudit alla som kommit hit och de har alla tyckt att kaffet har smakat bra, men nu till det bästa för mig.
Den gör även chokladdryck och Te! Yay! (jag och Jocke har faktiskt prövat nästan alla kaffesorter )
Jag rekommenderar varmt min Tassimo till alla som läser detta. Den är liten och tar just ingen plats.
Den är enkel att använda och man slipper passa någon kaffepanna på spisen.
Ultimata för oss mammor som inte har tiden på vår sida.

Om du med vill få chansen att delta i toppenkampanjer. Bli medlem i Buzzador.


6 kommentarer:

Anonym sa...

du glömde nämna att kapslarna är sjukt dyra!

Jennie sa...

Nja fast de är inte så farliga tycker jag =)

Anonym sa...

beror på humkt man dricker iof.
tre koppar kaffe om dagen + att man är två personer alltså 6 koppar kaffe om dagen i den där maskinen blir alldeles för dyrt. Jag skickade tillbaka min maskin

Jennie sa...

Sant d. Vi är inga stordrickare så mest för bjdkaffe och då är det toppen. Plus att jag tycker maskinen är fin och tar inte så stor plats =)

Anonym sa...

vad är buzzador?

Jennie sa...

Buzzador arbetar med så kallad mun till mun marknadsföring.
Du får möjlighet att pröva olika produkter och dela dem med dina vänner.
Bland annat har jag fått buzzrat (som det kallas när man är med i en kampanj) Decubal, Tassimo och en eltandborste från Philips.
Sedan kan du ha chansen att buzzra det mesta från barnmat till hårprodukter eller djurmat.
Ett roligt sätt att få pröva olika produkter och dela det med vänner, familj och människor runt omkring dig. Om du följer länken som jag lagt ut så kan du läsa mer och anmäla dig. Det är superskoj tycker jag =)