torsdag 28 maj 2009

Just nu sitter jag i soffan med brors minimala lilla laptop och skriver.
Mary sitter på golvet med jätteskärmen och datar.
Jag har just insett att jag måste köpa en ny dator snarast och vet inte hur jag ska ha råd till det.
Ska ha jordens mest ekonomiska månad.
Har ju en liten roadtrip på gång i slutet av juni (som jag hoppas hoppas hoppas blir av) till Götet. Då måste jag ha minst 1000kr kvar denna månad och just nu har jag 3400 att leva på resten av månaden.
Jag säger bara: Hejja mig!

Annars är det ganska okej med mig.
Hade en släng av ont i hjärtat idag. Har inte känt av det på över två veckor, men idag högg det till i hjärttrakterna. Inget större anfall, men ändå. Hade hoppats att skiten skulle vara borta för alltid, men men.

Nu ska jag ta och se om jag kan göra min blog lite sommarfin.

Hej så länge!

1 kommentar:

T e s s i. sa...

vi ska väll till ulla snart, abstinens!!!!