fredag 22 maj 2009

Det är allt lite spännande det här med skvaller och nyfikna personer.
De vet alla PRECIS hur saker och ting ligger till.
Om sanningen stämmer överrens med deras verklighet är inte relevant.

Jag har alltid sagt att jag är en så pass ointressant person så jag blir inte ett objekt för skvaller och spekulationer. Jag blir nog tvungen att ta tillbaka det påståendet.
Mer än en person har kommit fram till mig och påstått sig veta precis hur det ligger till i mitt liv, men se det är där ni tar fel.
Man blir lite småfnissig när någon trampar upp och inleder en mening med: "jag har hört.....om dig. Är det sant?"
Jag välkomnar nyfikna personer. Tycker det ändå är ganska starkt att våga komma direkt till mig och fråga istället för att spekulera hej vilt som de flesta gör. Sedan om ni får de svar ni hoppas på kan jag ju inte lova.
Jag har verkligen ett ganska vanligt liv utan större incidenter.

Jag har haft en hård tid i mitt liv och den kommer jag alltid bära med mig, men den har inte knäckt mig.
Nu är jag glad som bara den med mindre bakslag i form av ångest, men jag håller mitt nyårslöfte än så länge. Under 2009 ska jag skratta mer än jag ska gråta.

Jag ska inte påstå att jag inte är en sån som lyssnar på skvaller för det gör jag. Vill någon skvallra för mig så lyssnar jag. Kalla mig hycklare för det är jag kanske, men det är vi väl alla?
En sak jag kan lägga till min +-lista är i alla fall att jag ALDRIG bryter ett tystnadslöfte. Vill man att det ska stanna his mig så gör det det.

Jaja. Nu ska jag ta och marinera köttet vi ska grilla ikväll.

Hej så länge!!

Inga kommentarer: