torsdag 21 maj 2009

Det är lite dåligt med bloggning just nu. Det beror på att min bildskärm har pajjat och jag måste sitta uppkopplad mot tv:n för att kunna data alls.
Jag sitter nu 30cm från min 50tums bildskärm och bokstäverna känns lika stora som mitt huvud.
Jag HATAR Media Markt för deras totala inkompetens och ger dem massa minuspoäng i kundhantering.
Min data är 5veckor gammal och när jag skulle fälla upp skärmen så pajjade den. Killen bakom disken påstod att jag måste tappat den i golvet eller slagit någ hårt i den.
Han fällde till och med ned locket för att kunna visa någon form av buckla som såklart inte fanns där eftersom jag INTE slagit i den.
Jag lovar och svär dyrt och heligt att jag aldrig någonsinn igen kommer handla elektroniska maskiner från detta ställe.
Idioter som jobbar där och vet ni vad.
Jag hatar er allihopa på service-avdelningen.
Det är dags att byta jobb eller bara gräva ner er!
Inne i butiken florerar små ljuspunkter med ett trevligt förhållningssätt.
Synd att de inte kunde lära de övriga hur man beter sig.
Så nu var det sagt.
Jag ska nu börja leta en ny data på alla butiker UTOM på just Media Markt!

1 kommentar:

jenny sa...

Ja det är knepigt att dina datorer pajjar hela tiden :( Tänk jag har haft min i ca 6år ja, å den håller än (peppar peppar) fast de är nog dax att köpa en ny snart :) Köpte min på netonnet jag :)
kramen
just ja, du har dina armband hos mig!